По роду своей работы в сфере IT мне достаточно часто приходится сталкиваться с проблемами не всегда стандартными для IT сферы. Так же заметки со ссылками на статьи которые очень часто на практике выручали, держать на своем компе стало не удобно. По этой причине создан этот блог - записная книжка статей и заметок. Авторов статей прошу не обижаться если местами забыл сделать на них обратную ссылку. Пишите в комментариях все обязательно поправлю..
Поиск по моему блогу
Владельцам интернета ОГО - Щодо зміни тарифного плану послуги ОГО!
Щодо зміни тарифного плану послуги ОГО!
До уваги абонентів послуги «ОГО!» в місті Києві!
Якщо Ви бажаєте обрати на сайті самообслуговування http://my.ukrtelecom.ua/ новий тарифний план, але його не має серед доступних - це свідчить про те, що параметри Вашої абонентської лінії або налаштування Вашого порту зі станційної сторони не дозволяють працювати з більшою швидкістю.
В такій ситуації просимо Вас звернутись до служби технічної підтримки “Ваша підтримка”, або надіслати електронного листа на адресу port_kv@ukrtelecom.ua за наступною формою:
ТЕМА листа: CHECK: 5554433: 8192/1024: 2048/512: 80501111111: 80442345678
Де:
CHECK Перші п’ять символів теми листа.
Обов’язково повинні бути.
Писати великими латинськими літерами.
5554433 Ваш номер телефону, до якого підключена послуга ОГО!
8192/1024 Потрібна швидкість на порту.
Наприклад для:
«ОГО! 256+» - 256/128
«ОГО! 1+» - 1024/512
«ОГО! 2+» - 2048/1024
«ОГО! 4+» - 4096/1024
«ОГО! 8+» - 8192/1024
2048/512 Наявна швидкість на порту.
80501111111 Ваш контактний телефон (бажано мобільний)
80442345678 Інший Ваш контактний телефон
В разі, якщо Ви зробили помилку при оформленні заявки – Вам буде про це негайно повідомлено зворотнім електронним листом, і необхідно буде її повторити, заповнюючи більш уважно.
Модем необхідно залишити увімкненим (інакше неможливо буде протестувати вашу лінію при підлаштуванні порту).
Як можна переконатися, що Ваша заявка прийнята в роботу?
На сайті філіалу в розділі \"Довідка\", \"Служба підтримки\" , служба \"Ваша підтримка\".
(Якщо у Вас 16-розрядний особовий рахунок - відкиньте перші шість цифр, вони завжди в Києві \"820000\", вводіть ті, що залишилися 10 цифр)
Важливо: заявка з\'являється на сайті приблизно через годину після того, як буде одержано лист, і лише в тому випадку, якщо тема листа заповнена правильно, по описаному вище формату.
Як можна переконатися, що Ваша заявка відпрацьована?
На сайті філіалу в розділі \"Довідка\", \"Служба підтримки\" , служба \"Ваша підтримка\", якщо заявка перейшла в стан \"закрита\" - означає ми вже зробили все, що могли.
Важливо: заявка з\'явиться на сайті як \"закрита\" приблизно через годину після фактичного відпрацювання.
Тарифний пакет Вам необхідно буде обрати самостійно на сайті системи самообслуговування http://my.ukrtelecom.ua/.
Нагадуємо
З питань технічної підтримки користувачів послуг Інтернет міста Києва можна звертатись за електронною адресою support_kv@ukrtelecom.ua
Скарги та пропозиції з питань надання послуг Інтернет можна направляти за адресою skarga_kv@ukrtelecom.ua.
Дякуємо за вибір послуги «ОГО!» для доступу до всесвітньої мережі.
Докладнішу інформацію дивіться на форумі користувачів ОГО!
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий