Поиск по моему блогу

Владельцам интернета ОГО - Щодо зміни тарифного плану послуги ОГО!

Щодо зміни тарифного плану послуги ОГО! До уваги абонентів послуги «ОГО!» в місті Києві! Якщо Ви бажаєте обрати на сайті самообслуговування http://my.ukrtelecom.ua/ новий тарифний план, але його не має серед доступних - це свідчить про те, що параметри Вашої абонентської лінії або налаштування Вашого порту зі станційної сторони не дозволяють працювати з більшою швидкістю. В такій ситуації просимо Вас звернутись до служби технічної підтримки “Ваша підтримка”, або надіслати електронного листа на адресу port_kv@ukrtelecom.ua за наступною формою: ТЕМА листа: CHECK: 5554433: 8192/1024: 2048/512: 80501111111: 80442345678 Де: CHECK Перші п’ять символів теми листа. Обов’язково повинні бути. Писати великими латинськими літерами. 5554433 Ваш номер телефону, до якого підключена послуга ОГО! 8192/1024 Потрібна швидкість на порту. Наприклад для: «ОГО! 256+» - 256/128 «ОГО! 1+» - 1024/512 «ОГО! 2+» - 2048/1024 «ОГО! 4+» - 4096/1024 «ОГО! 8+» - 8192/1024 2048/512 Наявна швидкість на порту. 80501111111 Ваш контактний телефон (бажано мобільний) 80442345678 Інший Ваш контактний телефон В разі, якщо Ви зробили помилку при оформленні заявки – Вам буде про це негайно повідомлено зворотнім електронним листом, і необхідно буде її повторити, заповнюючи більш уважно. Модем необхідно залишити увімкненим (інакше неможливо буде протестувати вашу лінію при підлаштуванні порту). Як можна переконатися, що Ваша заявка прийнята в роботу? На сайті філіалу в розділі \"Довідка\", \"Служба підтримки\" , служба \"Ваша підтримка\". (Якщо у Вас 16-розрядний особовий рахунок - відкиньте перші шість цифр, вони завжди в Києві \"820000\", вводіть ті, що залишилися 10 цифр) Важливо: заявка з\'являється на сайті приблизно через годину після того, як буде одержано лист, і лише в тому випадку, якщо тема листа заповнена правильно, по описаному вище формату. Як можна переконатися, що Ваша заявка відпрацьована? На сайті філіалу в розділі \"Довідка\", \"Служба підтримки\" , служба \"Ваша підтримка\", якщо заявка перейшла в стан \"закрита\" - означає ми вже зробили все, що могли. Важливо: заявка з\'явиться на сайті як \"закрита\" приблизно через годину після фактичного відпрацювання. Тарифний пакет Вам необхідно буде обрати самостійно на сайті системи самообслуговування http://my.ukrtelecom.ua/. Нагадуємо З питань технічної підтримки користувачів послуг Інтернет міста Києва можна звертатись за електронною адресою support_kv@ukrtelecom.ua Скарги та пропозиції з питань надання послуг Інтернет можна направляти за адресою skarga_kv@ukrtelecom.ua. Дякуємо за вибір послуги «ОГО!» для доступу до всесвітньої мережі. Докладнішу інформацію дивіться на форумі користувачів ОГО!
Reblog this post [with Zemanta]

Комментариев нет:

Реклама от BigBN